Dekarbonizace motorů Liberec
FORD FOCUS
Takto vapadal zakarbonovaný motor Ford Focus běžným provozem. Rok výroby 2008. Obsah 1.6, 80 kw. Najeto 171000 km. Dále bylo vše dočištěno strojní dekarbonizací BG.
CHEVROLET
Takto vypadal vnitřek motoru u Chevroletu Orlanda 1.8 benzín. Najeto 70000 km. (Totálně zakarbonovaný a ucpaný včetně mazacích kanálů). U auta byl pravidelně měněn olej po 15000 km. Bohužel v tomto servise používají hodně nekvalitní (pajcované "značkové" oleje !!!). A toto je výsledek!
MAZDA 6
Další ukázka, co dokáže způsobit karbon v motoru a nekvalitní motorový olej. V tomto případě dokázal karbon ve spojení s nekvalitním olejem úplně vydřít vačkovou hřídel. Jak je vidět na fotkách.
PEUGEOT BOXER
Zákazník si stěžoval na kolísání a zhášení naftového motoru. Diagnostikovali jsme mu tyto závady: Špatný regulační ventil a špatné vstřikovací trysky, které jsou při těchto naměřených hodnotách na výměnu nebo repas (měly by mít max do 1.00 mm3 při provozní teplotě). Na prvním obrázku jsou vidět korekční hodnoty jednotlivých vstřikovačů. Dva z nich mají vysokou vstřikovací dávku a dva oproti nim menší.
Po naší dekarbonizaci pomocí přístroje a přípravků BG se při provozní teplotě jednotlivé hodnoty srovnaly (zákazníkovi jsme díky úspěšné profesionální dekarbonizaci ušetřili cca 28000 Kč za nové vstřiky, popřípadě repasované cca 14000 Kč). Motor jde po zákroku plynule a vyrovnaně, s nižší spotřebou.
ŠKODA OCTÁVIA 2
Na těchto fotografiích je ukázkově vidět, jak se při dekarbonizaci palivové soustavy a po nastartování motoru uvolnily nečistoty a karbon. Vrchní černá kapalina v nádobě, která se dostává zpět do nádoby přepadem při cirkulaci chemie v palivové soustavě. Následně pro porovnání hodnoty jednotlivých vstřiků před dekarbonizací a po ní. Hlavně na druhém válci je vidět, jak je hodnota vstřikovací dávky třikrát menší. Zákazník si bude určitě velice pochvalovat nižší spotřebu paliva a hladší chod motoru.
UKÁZKA ZAKARBONOVÁNÍ
Takto vypadá zakarbonovaná škrtící klapka 1.9 TDI.
VIDEA DEKARBONIZACÍ MOTORŮ
BG Dekarbonizace sání Alfa Romeo 1.9 JTD. Vyšší výkon a nižší spotřeba = spokojený zákazník.
Škrtící klapka těsně po strojní dekarbonizaci BG. Ještě se z ní kouří :-) jako nová.
Bg Dekarbonizace palivové soustavy Ford C Max. Motor třikrát změnil chod. Nakonec předl jako kocourek.
Další kompletní BG strojní DEKARBONIZACE motoru Chevrolet Captiva 2.2 Diesel = nižší spotřeba vyšší výkon.
Ukázka Wellness motoru BG Dekarbonizace Mercedes CLS - 3.0 D - 195 kW = vyšší výkon a nižší spotřeba www.dpf-diagnostic.cz
Vládne dost špatný názor, že karbon utěsňuje! Hodně lidí si myslí, že když karbon nechá odstranit, že se tím jejich motor naopak poškodí. Je to vážně chybný názor!! Karbon je vážným nepřítelem vašeho motoru a už podle jeho názvu jde o něco velice tvrdého a špatně zničitelného.
Karbon se pomalu začne nanášet na spoustu částí v motoru, které ucpává a poté dochází ke špatnému proudění plynů a kapalin v motoru, a tím se pomalu začne ztrácet výkon a nárůstá spotřeba paliva. Aby jsme dohnali ztracený výkon, musíme více šlapat na plyn. Karbon je velice tvrdý a vydírá kovové součásti v motoru, a proto dochází k rychlejšímu opatřebení a poškození. Je to podobné, jako když budete používat kotel na tuhá paliva, který se za čas zanese sazemi a přestane mít tah. Tím ztrácí výkon hoření a v důsledku rapidně stoupá spotřeba paliva. V tomto případě se musí vyčistit, zbavit usazenin (karbonu a sazí) a teprve poté se navrátí jeho správný účinek. I přední výrobci motorových olejů a paliv vědí, že karbon je velice vážný nepřítel Vašeho motoru. Proto se tyto kvalitnější motorové oleje a paliva vyznačují vyšší rozpustností karbonu a tím i více chrání Váš motor. I přes použití těch nejkvalitnějších olejů a paliv se v motoru karbon pomalu ukládá. Na jeho odstranění se musí použít speciální přístroje a speciální koncentrované kapaliny.
Výhody dekarbonizace a použití přípravků BG
- odstranění karbonu a ostatních úsad z palivového systému
- odstranění karbonu ze vstřikovačů a ventilů
- odstranění úsad ze spalovacího prostoru a výfukového traktu
- odstanění úsad z turbodmychadla a katalyzátoru
- navázání vody z paliva a palivového systému
- zabránění zamrzání paliva
- zamezení tvorby koroze v palivovém systému
- prodloužená životnost vstřikovačů
- snížení spotřeby pohonných hmot
- snížení emisí
- klidný a vyrovnaný chod motoru
- předcházení vážných starostí a problémů s motorem
Nevýhody
- žádné